sobota, 7 kwietnia 2012

Kosmetyki do włosów


Hej dziewczyny!
Dziś napiszę Wam recenzje kilku kosmetyków do włosów firmy PILOMAX.
Gdy otrzymałam je do testów sceptycznie do nich podeszłam bo myslałam, że
będą jak sławne biowaxy które mnie nie zachwycają.
Nic bardziej mylnego!


 Szampon HENNA WAX przeznaczony jest do włosów narażonych na codzienne przebywanie w zanieczyszczonym  środowisku, które powoduje że włosy stają się słabe, łamliwe i trudne do ułożenia.
Dzięki unikalnej recepturze  szampon posiada  zdolność do  głębokiej penetracji włosa i skóry głowy, oczyszcza je ze wszystkich zanieczyszczeń oraz przywraca im naturalną żywotność  i sprężystość.
Zawsze bałam się szamponów oczyszczających, lecz bardzo się ucieszyłam gdy go dostałama
ponieważ moje włosy zdecydowanie raz za czas potrzebują porządnego oczyszczenia, gdyż
bardzo często używam olejków na bazie sylikonów. Szampon doskonale je oczyszcza,
dobrze myje włosy i co najważniejsze nie plącze ich a mimo wszystko nie ma
sylikonów w składzie. Uważam ten produkt za fenomenalny!

Odżywka HENNA WAX z serii PILOMAX zawiera witaminy B5 i E dzięki którym:
- łagodzi podrażnienia  skóry głowy  wywołane substancjami podrażniającymi (zanieczyszczeniami środowiska i zabiegami fryzjerskimi)
-  nawilża włókno włosowe, poprawia podatność włosów na czesanie, zmniejsza ich skłonność  do rozdwajania, a także poprawia stan uszkodzonych włosów i pogrubia je.
Odżywka długo leżała nieużywana ponieważ jakoś nie miałam ochoty jej używać bo byłam
zakochana w odżywkach bez spłukiwania z Loreala. Natomiast jakiś czas temu zaczełam
jej używać i się w niej zakochałam bo działa cuda! Często rano gdy nie mam czasu,
nie nałożę odżywki do spłukiwania i wtedy włosy nie są miękki oraz się plączą.\
Dzięki tej odżywce zapomniałam o plątaniu się włosów. Odżywka
nie obciąża włosów ani w żadnym wypadku ich nie przetłuszcza! Włosy
po jej użyciu są miękkie i wygładzone! HIT i mój KWC.


KAMILLE WAX - silnie regenerująca i odżywcza maska do włosów i skóry głowy. Dzięki rozjaśniającym właściwościom rumianku polecana jest w szczególności do włosów jasnych. Podstawowym składnikiem maski jest ekstrakt z Henny (Lawsonia) przywracający włosom połysk i sprężystość. Formuła została oparta na trzech, rewelacyjnie wpływających na włosy, składnikach : pro witaminie B5, keratynie i wyciągu ze skrzypu polnego, które wzmacniają włosy, powstrzymują ich siwienie i wypadanie, zapobiegają rozdwajaniu się końcówek oraz utrzymują odpowiedni stopień nawilżenia włosów i skóry głowy. Nie zawiera Sodium Lauryl Sulphate.
Jest to moja ulubiona maska z tej firmy, może najbardziej sprawdza się na moich włosach
ponieważ są rozjaśnione. Ma świetną konsystencje jakby budyniowatą, nie spada z włosów.
Doskonale nawilża i odżywia włosy. Włosy po jej użyciu są niemożliwie gładkie i miękkie.
Zdecydowanie polecam do każdego rodzaju włosów nie tylko dla blondynek.
FENOMEN.

ALOE VERA HENNA WAX  przeznaczona jest szczególnie do włosów przetłuszczających się u nasady a suchych na końcach
Zartość henny powoduje  odbudowę włosa poprzez wnikanie białka henny do włosa i cebulki włosowej.
Zawarty  w odżywce ekstrakt  Aloe Vera łagodzi podrażnienia skóry głowy oraz  silnie nawilża  włosy suche, łamliwe i  trudne do ułożenia, a także włosy ze skłonnością do  przetłuszczania.
Odżywka  nie obciąża włosów i nie zmienia ich  koloru.
Ta maska ma rzadszą konsystencję przez co nie trzyma się tak dobrze na włosach jak poprzednia.
Równie dobrze nawilża i odżywia włosy. Maska również wygładza i nie obciąża włosów.

Kosmetyki tej firmy są fenomenalne ! Doskonale działają i rzeczywiście poprawiają stan naszych włosów.
Serdecznie polecam każdemu, są w niskiej cenie więc każdy może sobie na nie pozwolić.


koniecznie napiszcie czy używałyście tych kosmetykówi co o nich sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz